Politica de retur
Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
Conform OUG 34/2014, produsele alimentare si cosmetice constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere.
Cu toate acestea, SC BODIFUL SRL va ofera posibilitatea de a returna produsele in termen de 30 de zile calendaristice, dupa o anuntare in prealabil la adresa de email: contact@bodiful.ro.
Produsele pentru care nu se accepta returul sunt:- Produse desigiliate;
- Produse care prezinta urme de uzura sau consum;
- Produsele alimentare care au termen de valabilitate scurt, se deterioreaza usor si sunt sensibile la conditiile de temperatura, diferente de umiditate.
Procedura de retur:
Pasul 1
- la adresa de email contact@bodiful.ro
Pasul 2
Un operator Bodiful va face o solicitare de preluare a coletului de retur de la adresa specificata de client, de catre una din firmele de curierat cu care colaboram.
Ulterior, se va stabili o zi pentru preluarea coletului de retur de catre curier de la adresa clientului.
Pasul 3
Clientul preda curierului coletul impreuna cu toate documentele primite initial.
Pasul 4
Din suma achitata initial de client se vor retine taxele de transport aferente returului, urmand ca restul sumei de bani sa fie rambursata in termen de 14 zile calendaristice de la primirea in conditii bune a coletului de retur la sediul Bodiful, impreuna cu scrisoarea de denuntare.
Alte observatii:
Se accepta returul numai in termen de 30 de zile de la primirea coletului.
In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
Puteti folosi formularul de retragere pus la dispozitie aici: formular retragere. Acest formular este doar un model si nu este obligatoriu.
Colet returnat fara anunt in prealabil:
In cazul in care nu se respecta procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fara anunt in prealabil, ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.
In situatia in care un colet care a fost expediat de Bodiful nu este acceptat de catre destinatar fara un motiv invocat si fara anuntarea in prealabil prin orice modalitate de contact: telefon, email, chat support, etc se vor dispune urmatoarele masuri:
- in contul de client va ramane activa doar modalitatea de plata online cu cardul pentru urmatoarele comenzi plasate.
SC BODIFUL SRL va incerca intotdeauna sa rezolve orice sesizare pe cale amiabila, prin intelegere intre cele doua parti. In acest sens va punem la dispozitie o adresa de email spre care puteti directiona orice sesizare sau reclamatie la care va vom raspunde in maxim 14 zile calendaristice: contact@bodiful.ro.