Livrare
Bodiful.ro livreaza in orice localitate din Romania.
Expedierea comenzilor dumneavoastra se realizeaza prin intermediul firmelor specializate de curierat: Fan Courier, Cargus, Sameday.
1. Taxa de transport:
- GRATUIT (pentru comenzile cu valoare mai mare de 199 Lei)
- 14,90 lei (pentru comenzile cu valoare mai mica de 199 Lei)
Taxa este unica indiferent de greutatea coletului sau destinatia acestuia. Bodiful.ronu percepe nicio alta taxa suplimentara.
2. Durata livrarii
-
24-48h oriunde in Romania pentru produsele care se afla in stoc intern
-
2-5 zile lucratoare oriunde in Romania pentru produsele care se afla in stoc extern
3. Termenele de livrare
Termenul de livrare este intre 24-48 de ore lucratoare pentru produsele care se afla in stoc intern, dar aceste termene pot suferi anumite modificari din motive ce nu pot fi prevazute (calamitati, inundatii, inzapezirii, blocaje, etc), sau datorita modului de organizare si logistica ale firmelor de curierat cu care colaboram sau a furnizorilor.
Termenul de livrare este intre 2-5 zile lucratoare pentru produsele care se afla in stoc extern, in functie de reintrarea in stoc a produselor respective. Termenul de livrare depinde de furnizor sau producator.
In situatia in care colaboratorii nostri ne vor anunta ca exista posibilitatea intarzierii livrarilor, noi vom comunica acest lucru prin intermediul site-ului, ori telefonic sau prin email.
4. Urmarirea coletului
Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai de la firma de curierat rapid Cargus, la numerele de telefon 0219330 (Bucuresti) si 0219282 (Provincie), comunicandu-le numarul si data AWB-ului din email sau la numarul de telefon 0219336 pentru firma Fan Courier.
De asemenea puteti contacta direct curierul, sunand la numarul de telefon primit in SMS-ul pe care firma Cargus/Fan Courier il trimite la numarul de telefon trecut in comanda.
In momentul in care ati primti AWB-ul, comanda plasata nu mai poate fi anulata, deoarece coletul a intrat deja in posesia firmei Cargus/Fan Courier.
Documentele legale (factura) va sunt trimise in format fizic sau electronic pe e-mail odata cu comanda.
De asemenea, firma de curierat Cargus/Fan Courier este obligata sa va intocmeasca o chitanta cu suma de achitat (suma de pe factura) in cazul comenzilor cu plata ramburs. Daca nu ati primit chitanta, va rugam sa o solicitati de la curierul care face livrarea.
In momentul receptionarii coletului va rugam sa verificati integritatea coletului primit.
Comanda trebuie sa ajunga in ambalaj de carton sau plic alb de plastic cu insemnele Cargus/Fan Courier si niciodata in saci de culoare neagra sau altfel de ambalaje. Daca coletul prezinta urme de deteriorare, este murdar, rupt, taiat, desigilat sau ud refuzati primirea coletului. Se va intocmi un proces verbal potrivit acestei situatii. De asemenea, va rugam sa ne anuntati telefonic cat mai repede pentru a lua la cunostinta si a rezolva aceasta situatie.
5. Redirectionarea coletului
Daca ati plasat comanda cu o adresa de livrare, iar coletul dumneavoastra a fost preluat de curier, exista posibilitatea schimbarii adresei de destinatie, insa situatiile difera, in functie de curier:
- Fan Courier
In cazul in care se doreste schimbarea adresei, dar orasul de livrare si destinatarul nu se schimba, atunci redirectionarea se face gratuit.
In cazul in care se doreste livrarea in alt oras sau la alt destinatar, se va percepe o taxa suplimentara de 14.90 Lei. Taxa suplimentara se va plati integral de catre destinatar, la livrarea coletului.
- Cargus
Pentru schimbarea adresei de livrare se va percepe o taxa suplimentara de 9,90 Lei, indiferent daca noua adresa este in acelasi oras cu adresa initiala. Taxa suplimentara se va plati integral de catre destinatar, la livrare.