Intrebari frecvente
2. Contul meu
3. Plata
4. Livrare
5. Retur
1. Comanda
Cum comand online?- Este foarte simplu sa comanzi pe BODIFUL. Cauti si adaugi produsele pe care ti le doresti in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului "Adauga in cos".
- Va autentifica-ti in cont, creati un cont nou sau puteti comanda si fara cont.
- Urmeaza apoi pasii pentru finalizarea comenzii: adauga sau alege adresa de livrare si de facturare, selecteaza metoda de plata dorita, selecteaza metoda de livrare. La final, dupa ce ai verificat daca toate informatiile sunt corecte, apasa butonul "Finalizare comanda".
Pentru a cumpara de pe site, trebuie sa imi creez un cont?- Nu. Puteti comanda de pe site-ul nostru, fara a avea un cont de client, insa in acest caz pierdeti avantajele disponibile doar pentru clientii inregistrati.
Cum verific comanda?- Dupa adaugarea produselor, vei fi directionat automat catre cosul de cumparaturi. Aici poti sa vezi produsele selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul din produsele adaugate.
Cum adaug detalii de facturare si livrare comanda?- Dupa adaugarea produselor in cos, vei putea selecta detalii legate de livrare si facturare. Poti adauga/modifica adresa de livrare, adresa de facturare, numarul de telefon si alte date de contact.
- Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Finalizare comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un email prin care se confirma inregistrarea comenzii.
Cum pot sa anulez sau sa modific o comanda deja facuta?- Modificarile si anularile sunt posibile, in masura in care comanda ta nu a fost deja expediata.Te rugam sa ne contactezi telefonic, pentru ca solicitarea ta de anulare/modificare comanda sa poata fi verificata in cel mai scurt timp. Puteti contacta Serviciul Relatii cu Clientii , in intervalul orar si numarul de telefon afisat pe site-ul nostru.
Cum verific statusul comenzii mele?- Puteti verifica statusul fiecarei comenzi dupa ce va autentificati in cont. De asemenea, accesand linkul primit prin email vei putea verifica statusul comenzii.
Lipseste un produs din comanda. Ce trebuie sa fac?- Va rugam sa verificati intreaga cutie a pachetului si continutul acesteia. Daca va lipseste un produs, va rugam sa contactati Serviciul Relatii cu Clientii cu numarul comenzii si lista produselor lipsa.
Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?- Daca ati primit un produs gresit, va recomandam sa contactati Serviciul Relatii cu Clientii si sa informati reprezentantul cu privire la detaliile comenzii dumneavoastra, iar acesta va putea sa va ofere asistenta necesara.
Am primit un produs deteriorat. Ce trebuie sa fac?- Daca produsele dumneavoastra au sosit deteriorate, va rugam sa ne trimiteti un email cu o fotografie sau mai multe a tuturor articolelor deteriorate. De asemenea, trebuie sa oferiti numarul comenzii si lista oricaror articole deteriorate. De indata ce verificam, o sa-ti trimitem raspunsul pe email.
2. Contul meu
Cum pot sa ma inregistrez?- Foarte simplu! Introduci adresa de email cu care vrei sa te inregistrezi la BODIFUL. Completezi numele si prenumele si alegi o parola cat mai sigura.
- Consulta Termenii si Conditiile site-ului pentru informatii care iti vor fi de folos la viitoarele tale comenzi si interactiuni pe BODIFUL.
- In momentul in care vei apasa butonul “Creeaza cont”, contul tau va fi creat automat si iti vom trimite si un email pe adresa pe care ne-ai oferit-o in primul pas.
Care sunt avantajele crearii unui cont?- Inregistrarea printr-un cont permite abonarea la newsletterul ce va informeaza asupra noutatilor, ofertelor si promotiilor prezente pe site-ul nostru.
- Sectiunea „Contul meu” ofera o evidenta atat a istoricului, cat si a stadiilor de procesare a comenzilor. Prin crearea unui cont este posibila inregistrarea a mai multe adrese de livrare si de facturare.
Cum imi pot modifica datele personale?- Din sectiunea Contul meu , vei putea vizualiza si actualiza numele, prenumele si adresa ta. Daca doresti schimbarea adresei de email, te rugam sa ne contactezi.
Cum recuperez/modific parola?- Nicio problema! Introduci adresa de email, in primul pas al procesului de logare.
- Al doilea pas iti va afisa optiunea “Ai uitat parola?” cu ajutorul careia vei putea sa iti recapeti accesul in cadrul contului.
- In momentul in care o vei accesa, iti vom trimite automat un mesaj cu instructiunile de resetare pe adresa de email pe care ai inscris-o in primul pas.
- Dupa ce vei accesa link-ul din email, prin completarea si confirmarea noii tale parole vei putea sa te bucuri din nou de beneficiile contului tau BODIFUL.
3. Plata
Cum pot plati pentru comanda mea?- Iti oferim urmatoarele metode de plata:
- Plata la livrare (ramburs)
- Plata online prin card
- Nu. Plata cu cardul este valabila doar online.
Cum pot sa platesc online cu cardul?- Alegi metoda "Plata prin card", completezi formularul cu informatiile despre card din pagina securizata a procestorului de plati online si introduci codul 3-D Secure primit prin SMS.
Ce este 3D Secure?- "3-D Secure" te asigura, in primul rand, ca nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului online BODIFUL sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Ce comision se percepe pentru plata prin card?- Pentru platile efectuate prin card bancar nu se percepe niciun comision.
De ce a fost respinsa plata cu cardul?- In cazul in care plata cu cartea de credit nu este posibila, aceasta poate avea cauze diferite. De exemplu, probleme tehnice de ordin general, erori de introducere, valabilitatea cardului, lipsa verificarii, lipsa sold card etc. Dar iti punem la dispozitie urmatoarele metode de plata alternative: plata ramburs si ordin de plata.
4. Livrare
Care sunt costurile de livrare?- Livrarea este gratuita pentru comenzi mai mari de 199 lei, in orice localitate din Romania. Pentru comenzile cu o valoare mai mica de 199 lei costul transportului este de 14,90 lei.
Prin ce companie de curierat se face livrarea comenzii?- Expedierea comenzilor se face prin firmele de curierat rapid.
Cat timp dureaza livrarea comenzii?- Termenul de livrare este intre 24-48 de ore lucratoare pentru produsele care se afla in stoc intern, dar aceste termene pot suferi anumite modificari din motive ce nu pot fi prevazute (calamitati, inundatii, inzapezirii, blocaje, etc), sau datorita modului de organizare si logistica ale firmelor de curierat cu care colaboram sau a furnizorilor.
- Termenul de livrare este intre 2-5 zile lucratoare pentru produsele care se afla in stoc extern, in functie de reintrarea in stoc a produselor respective. Termenul de livrare depinde de furnizor sau producator.
- In situatia in care colaboratorii nostri ne vor anunta ca exista posibilitatea intarzierii livrarilor, noi vom comunica acest lucru prin intermediul site-ului, ori telefonic sau prin email.
- Duminica si in sarbatorile legale nu se livreaza comenzi.
Cum imi pot urmari comanda?- Pentru fiecare comanda care este expediata catre tine, primesti o confirmare de expediere prin email, cu codul AWB necesar pentru urmarirea coletului.
Ce se intampla daca nu sunt la adresa in ziua livrarii?- Recomandam sa alegi livrarea la adresa locului de munca,in cazul in care in timpul orelor lucratoare, nu esti in mod normal acasa.
- Daca nu esti prezent la adresa aleasa, atunci cand soseste coletul, vei primi o nota cu informatii despre o noua incercare de livrare.
- Pentru urmatoarea incercare de livrare, asigurati-va ca sunteti la adresa in ziua livrarii sau in cel mai bun caz luati dvs. legatura, cu reprezentantul firmei de curierat, pentru a stabili o noua data de livrare.
- Dupa doua incercari de livrare esuate, pachetul va fi returnat automat.
Inca nu am primit comanda. Ce trebuie sa fac ?- Daca inca nu ai primit comanda pana la data specificata de noi, va rugam sa va verifica-ti emailul. Probabil ca ati primit un email de la noi cu informatii despre statusul comenzii.
- Daca coletul dvs. nu ajunge in maximum 7 zile lucratoare, in ciuda confirmarii expedierii comenzii, va rugam sa contactati serviciul nostru de Relatii cu Clienti sau firma de curierat.
Adresa mea de livrare poate fi diferita de adresa de facturare?- Da, poti solicita livrarea comenzii la o alta adresa decat cea de facturare, de ex. la locul de munca.
5. Retur
Cum pot sa returnez un produs?- Trebuie sa ne trimiti o comunicare prin email la contact@bodiful.ro in termen de 30 zile calendaristice de la data primirii comenzii.
- Toate produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit.
- Pentru mai multe detalii, accesati pagina Politica de retur.
In cat timp imi primesc banii inapoi?- Dupa ce returul tau a fost acceptat, iti vom restitui suma aferenta in contul bancar specificat de tine sau pe cardul de debit sau de credit, in cazul in care ai platit online.
- Banii vor fi vizibili in contul tau in maximum 14 zile calendaristice, in functie de timpul de procesare al bancii.
- Daca nu s-a efectuat restituirea sumei si au trecut cele 14 zile calendaristice de la primirea email-ului, atunci te rugam sa contactezi echipa noastra la adresa de email contact@bodiful.ro
In cat timp vine curierul sa imi ridice coletul?- Curierul va ajunge la tine in decurs de 3-5 zile lucratoare dupa confirmarea cererii de retur.